99 ფრანკი


ვგიჟდები მომავლისკენ მიმართულ შენს წვეტიან იდაყვზე. ნება მომეცი დავტკბე შენი იდაყვით, ვინაიდან თავად არ ძალგიძს განიცადო მისი ყოვლისშემძლეობა. შენი იდაყვი შენს თავს მირჩევნია. მოუკიდე სიგარეტს, ჰო, ასე, ცეცხლი სახესთან ახლოს მიიტანე. თუ გინდა, შეეცადე ჩემს ცდუნებას, მაგრამ იდაყვზე მოფერებას ვერ დამიშლი. შენი იდაყვი, ჩემი მაშველი რგოლია. მან მე სიცოცხლე შემინარჩუნა. შენი იდაყვი არსებობს, რადგან მე მას შევხვდი. ჩემს სხეულს ანდერძით შენს სუსტ იდაყვს ვუტოვებ, რომელიც ჩემში აღტაცების ცრემლებს იწვევს. შენი იდაყვი არის ცოტა გაუხეშებული კანით დაფარული სახსარი. ალბათ, ბავშვობაში გადაიტყავე და სისხლი დაიდინე. პატარაობაში ალბათ სულ დაკაწრული გქონდა ის ადგილები, რომლებსაც ახლა ვკოცნი. თითქოს დიდი არაფერია იდაყვი, მაგრამ ბევრი ვეძებე და ამ წუთში ჩემი სიცოცხლის გასაგრძელებლად სხვა მიზეზი ვიპოვე… შენი იდაყვი მალოკინა, მეტი არაფრი მინდა. მერე თუ უნდა, მოვიდეს სიკვდილი.

ოდილის იდაყვები
ჩემი აქილევსის ქუსლია.

© ბეგბედერი 

2 thoughts on “99 ფრანკი

  1. ეს ბლოგი აქამდე როგორ ვერ აღმოვაჩინე?…. კი არა და, შემეჩეხა რამდენიმეჯერ თვალში, მაგრამ არ მეგონა იდაყვს თუ ამდენი შეეძლო… მართლა ძალიან მომწონს : )

    • დიდი მადლობა, MrsMarch-ის მსგავსი კომენტარი ძალიან სასიამოვნოა :):)

თავისუფლება კომენტარს!

